Noi avem solutia pentru o petrecere perfecta!

 

Stimate client, se apropie cel mai important eveniment din viaţa ta, nunta, şi faci primul pas spre întemeierea unei familii trainice, frumoase şi fericite, care va depăşi toate provocările la care va fi supusă.

Dacă ţi-ai dorit să sărbătoreşti într-un local de lux, cu servicii de cel mai înalt nivel şi totul să fie organizat până în cele mai mici detalii, noi suntem soluţia.

Suntem conştienţi că ai de făcut o mulţime de lucruri pentru prima oară, ce țin de organizarea marelui eveniment. Ştim că eşti copleşit de griji şi emoţii, că la nunta ta o să fie prezenţi membrii familiei, rudele, prietenii apropiaţi şi vrei să impresionezi prin rafinament şi eleganţă.

Deci alegerea locaţiei este o decizie extrem de importantă. Restaurantul trebuie să facă faţă tuturor exigenţelor tale, iar invitaţii trebuie să fie mulţumiţi şi se bucure alături de tine. Amintirea acestei seri minunate va rămâne vie pentru mult timp în sufletele lor.

Suntem partenerul tău transparent, onest, un profesionist adevărat, care te va ghida din momentul când vom face cunoştinţă, până în dimineaţa de după marele eveniment.

Misiunea noastră este să asigurăm reuşita evenimentului tău.

Ce oferim?

Suport informaţional:

  • Detalii, costul fiecărui serviciu în parte, modalităţi de plată;
  • Prezentarea restaurantului şi a capacităţilor sale tehnice;
  • Putem recomanda prezentatori, dansatori, firme de decoraţiuni, servicii foto-video, servicii adiţionale;
  • Calcularea cantităţii exacte a produselor necesare de băutură, fructe, ceai, cafea raportată la numărul de invitaţi;
  • Time managementul întregului eveniment;

Meniul:

Meniul este cea mai importantă parte a unei nunţi de vis şi noi punem preţ pe acest aspect. Toate preparatele sunt făcute în ziua evenimentului, iar băuturile sunt de cea mai înaltă clasă. Meniul oferit de noi este unul echilibrat, corect şi argumentat, atât calitativ, cât şi cantitativ.

  • Servim 9 gustări reci, 1 – 2 gustări intermediare, 3 – 4 antreuri calde. Meniul se stabileşte cu cel puţin o lună înaintea nunţii şi poate fi modificat de câte ori este nevoie;

 

  • Candy bar şi fourchette (bufet suedez) la sosirea invitaţilor pe terasa open air; Diversitatea este bine aleasă, corectă şi este suficientă pentru timpul rezervat întâmpinării invitaţilor;

Se servesc aperitive, asortiment de fructe, băuturi alcoolice şi răcoritoare;

 

 

Deservirea:

  • Bucatele sunt servite în maniera franceză (indirect) sau engleză (direct);
  • Te vei bucura de o deservire profesionistă şi la cel mai înalt nivel în următoarele raioane:
  1. sala unde se va desfăşura evenimentul propriu-zis;

 

2. terasa open air pentru fumători;

 

3. terasa unde este servit bufetul suedez şi dulciurile;

 

4. barul;

 

Oferta noastră:

Puteţi cumpăra de la noi cu 0 adaos comercial următoarele produse:

  • Băuturi răcoritoare şi alcoolice;
  • Diverse fructe de sezon;
  • Ceai, cafea, dulciuri;
  • Colaci pentru naşi, masa mare, etc.;
  • Unele elemente de decor importante pentru organizarea marelui eveniment: scaune cununie civilă, suporturi pentru lumânări, etc.;

 

Servicii adiţionale:

  • Noul serviciu „CLICK”. În orice clipă a petrecerii poţi afla numărul exact de invitaţi prezenţi la eveniment. Este foarte important să ştii când este cel mai potrivit moment să inviţi musafirii la masă;
  • Un cvartet de coarde, ceea ce va oferi un plus de eleganţă nunţii tale şi îţi va încânta auzul timp de o oră şi treizeci de minute începând cu sosirea primului invitat;
  • Tabloul cu numele invitaţilor, vaze cu flori artificiale pentru mesele invitaţilor, aranjamente florale de sezon pentru prezidiu, bolul pentru masa mare, camera pentru mire şi pentru mireasă, o cameră special amenajată şi dotată pentru muzicieni, dansatori, echipa foto-video, prezentator;
  • Parcarea din faţa restaurantului pentru 30 de maşini, plus cea din imediata apropiere cu un număr nelimitat de locuri de parcare;

Modalităţi de plată:

Fiecare persoană are venituri diferite, aşa că noi am adoptat condiţii şi modalităţi de plată flexibile, adaptate fiecărui client.

Fiind siguri de serviciile prestate şi de calitatea lor, 75-80 la sută din preţ se va plăti după eveniment. Doar atunci te vei convinge că toate condiţiile contractului au fost respectate şi totul a decurs conform aşteptărilor. Bucură-te, sărbătoreşte, zâmbeşte, aceasta este filosofia noastră!

 

 

 

Cu drag Miadora…  detaliile fac diferenta…

Adresa: Chișinău, str. Hristo Botev 25 A

Tel.: (+ 373) 22 56 56 56

site: www.miadora.md

e-mail: [email protected]